I Sälen och göttar...

Klockan 04:00 igår blev vi upphämtade för en weekend i Sälen.


5 pers, 7 timmar, en frukost och någon öl senare var vi uppe.
Det blev att slänga in sakerna i stugan och dra på oss underställen innan vi begav oss mot skiduthyrningen. Efter detta var det raka vägen till Tandådalens backar.



Det gick superbra hela dagen och vi varvade en massa åk med en öl och så innan sista backen, en svart och bara is, gick inte jätte bra och jag fega ur ett antal ggr och la mig i backen, de gånger jag inte ramlade vill säga. Sista ramlet slets min vä tumnagel av och faaan va ont det gjorde, då var jag redo att ge upp. Så Farmarn tog mig mellan sina ben, så som de gör med barn som inte kan åka, och tillslut kom jag ner till afterskin haha...
Och sikken kväll, det blev en del drickt, spagetti och köttfärsås och en bastu. Kom i säng lagom vid midnatt.







Idag är skiddag nummer två och vi ska hänga i Hundfjället, nice nice...
Ha en superb dag allesammans!

XoXo


Kommentarer
Postat av: Mia

Låter som ni har det rätt bra! :) Akta naglarna. En vän till mig blev av med alla sina naglar under en vecka i fjällen...

Kram kram

2010-02-12 @ 23:38:15
URL: http://plutten.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0