Jag har räddat liv!

Vi kom hem hela från vår fjällenresa, inga brutna ben här inte. Dock lite förkylning och ont i halsen men men... Vår sista dag där uppe blev allt annat än tråkig iaf.

Som sagt så tog vi oss en skotertur och sen hem för att göra oss klara inför restaurangen, beställde taxi och gjorde oss fina. Lite vel gjorde att vi blev några minuter sena ut i taxin men tillslut kom vi iväg. Efter ett tag i taxin såg vi några lampor mitt ute i snön och när vi närma oss såg vi att det var en bil som låg på sidan så vi skrek stanna och ut flög vi fem pers som nån jäkla insats styrka, alla i hopp om att slippa se allvarligt skadade eller barn. Som "tur" var så var det "bara" två unga tjejer helt utan skador, vi hjälpte dem upp på vägen och ringde bärgare, när bärgaren kom begav vi oss vidare mot restaurangen.
Jag ville ta en bloggbild men tyvärr, samvetet tog över och övertalade mig om att det skulle uppfattas lite känslokallt hehe...
Så vår fjällenresa blev alltså skidåkning, skoteråkning, trevligt sällskap, fest och livräddning ;)

Idag har jag varit på ett spännande möte, vill berätta, men vill vänta tills allt är 110% så tyvärr får ni stå ut ett litet tag till :(
Efter det blev det en kaffe med min bästaste Jessica innan jag blev upphämtad av ällingen för vidare tur till svärisarna på fika. Mycket trevligt! Nu ska vi vara riktigt onyttiga och äta en pizza och se en film.

Imorgon är en speciell dag ;)

Go'kväll folks!


Kommentarer
Postat av: Mia

Vad är för speciellt som händer imon,inte en vanlig tisdag med andra ord?

Den synen av er som livräddare skulle jag gett rätt mkt för,tur att tjejerna var ok iaf! Härligt att höra att det finns en liten ängel sittandes på din ena axel iaf ;)

Jag inväntar med spänning alla nyheter :)

2010-02-15 @ 21:56:31
URL: http://plutten.net
Postat av: faster lisbeth

Faster Lisbeth vet :)

Har fått lite info här i Landvetter.

Kram o ha det gott.

2010-02-16 @ 15:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0