Jobbig men ganska mysig dag!


Snuva snuva snuva... finns det något värre? Ahhh...
Har legat på soffan hela dagen och kollat på alla riktigt dåliga serier på tv.
Sen kom hjärtat hem med godis till mig och räddade hela min dag!
Och inte nog med det - coca cola också! En burk till idag och en till imorgon!
Det är kärlek det! ♥

Var nere en sväng hos mamma också, smittade ner dem lite och fick i mig kokosboll och te, mumma! Hon fick en morgonrock av mig och min syster också och på söndag ska systeryster laga middag och så ska vi fira henne hela familjen (pappa jobbar ju kväll) och då ska hon få en present till :)

Nu ska jag ta lite hostmedicin och gå och lägga mig och sova och hoppas på bättre sömn i natt än den som var. Och hålla tummarna för att det slutar snöa så ällingen kan ha en ok dag på jobbet imorgon :)
Än så länge har det kommit cirka 15 cm sen i eftermiddags, sicko! Det är ju fasen mitten av februari, nu får det va nog, haha...

Nattinatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0