Onsdagsprinsessa!


Jobbade idag, halvt febrig men gött att jobba måste jag säga. Är inte riktigt tjejen som skulle kunna bli hemmafru, nä skulle lätt kunna jobba 12 timmar om dagen med något jag älska; om jag fick tjäna helt ok med pengar, ha underbara arbetskamrater och sen komma hem till mat, städat och mysig hem :)

Idag kom jag hem till lagad mat - lyx! =D
Sen försvann han iväg för att hjälpa en kompis och jag sitter här med en kopp te och ballerina kladdkaka med grädde, mumma! Neeej jag är inte gravid, bara sugen på nått och då hade vi ballerina i skåpet och vispad grädde i kylen och vips, gott gott... och mkt lättare än att baka kladdkaka hihi

Det är inte bara på jobbet jag är bortskämd, kolla vad jag fick på jobbet idag :)



Can't help that everyone loves me ;)
Haha... nä men alla tjejer förtjänar att behandlas som prinsessor då och då!

Nu ska jag fika vidare här i soffan!
XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0