En perfekt kväll!


I tisdags firade jag och ällingen 6 år ihop och vi hade en supermysig kväll ihop.
Det började med att jag kom hem till dessa, lyx! =D



Kvällen började med middag på en restaurang helt i vår stil; stilrent och fräsht inrett. Vi åt oxfilé med världens goaste potatisgratäng och rödvinssås, ällingen tog en öl och jag en Cola. Sen åkte vi vidare mot bion, satte oss på ett café och tog varsin kaffe och bara satt och pratade. Mysigt värre!

Filmen hette Valentines Day och var en romantisk komedi där alla huvudroller bestod av stora kändisar. Och ja, den var faktiskt väldigt bra och sevärd, även om ni frågar den manliga sidan av vårt förhållande hihi...



Betyg: TTTT

Det var i vart fall en toppenkväll på alla sätt och jag är glad över att ha honom i mitt liv!
♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0