Snökaos!


Om det inte redan är snökaos så är det en bra början här i Göteborg.

Detta togs av mig igår:


Och detta togs exakt ett dygn senare:


Ser ni att den minsta krukan är helt insnöad och ligger gömd där under någon stans :)
Och för att tillägga; Det har inte snöat i ett dygn :/

Tidningen skrev igår så här; Ett nytt snöområde som drar in västerifrån under fredagskvällen väntas ge 30–40 centimeter snö.
Jag gick ut för att mäta och under fredagskvällen kom det hos oss 20 cm snö. Ahhhhh hahaha... sjukt ju. SLUTA SNÖA!!!

Min "bön" blir troligen inte hörd för det fortsätter att snöa som fasen, ska detta bli ett nytt 1995? Då det blev snökaos i Göteborg över en natt. Hope not!

Nu ska jag dricka te och kurera min hals, för rösten är nästan borta =/
Inte helt fel att va sjuk i detta vädret heller haha...

Ha en fab dag allesammen!
XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0