All kärlek till dem...

...som verkligen visar att de bryr sig!
Älskar er allesammans!

Jag är dock en bortskämd tjej när jag är sjuk!
Så här såg gårdagen ut när min älling kom hem efter handling...



Och inte nog med det, även räkor till kvällen :)

Igår kväll var dock ingen rolig feberkväll!
Trots febernedsättande låg tempen ändå på 39,4 grader, 1½ timme efter tablettintaget :(
Men men... somnade tillslut iaf.

Imorse kom min syster förbi och skämde bort mig lite till, hemmagjord kladdkaka
och grädde hade hon med sig, sååå himla gott!



Hatar verkligen att va sjuk, men det är tur att det finns så
underbara personer i min närhet som får mig att stå ut.

Nu blir det lite vila och sen film!
XoXo


Kommentarer
Postat av: Maria E

Krya på dig vännen!

Skönt att veta att det finns så många som bryr sig när man är sjuk. :)

Kram

2010-03-03 @ 13:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0