Flashback...

Hej och välkomna tillbaka!

Mitt liv har varit ganska busy det senaste så att sitta vid datorn har ju tyvärr inte ens existerat i mitt liv, men nu har jag en stund över innan jag måste dra mig igen och då självklart kommer bloggen i första hand :)
Sen är det många som klagat på dålig uppdatering också så jag känner mig lite tvingad hihi ;)

Snabb resumé :)

21/1 - Middag och naglar hos goa Natha med familj


22/1 - After Work med jobbet
  
 

23/1 - Släktkalas
24/1 - Sov halva dagen kändes det som och städade sen bort det sista av julen.
25/1 - Biljard och lite vin med en killkompis
26/1 - Fika med min bästaste Jessica
27/1 - Handla present till Basse
28/1 - Basse fyller år, fika hos hans mormor och morfar
29/1 - After work med älling och en jobbarkompis med fru

30/1 - Naglar av Natha och ut och överraskningsmiddag för Basse på kvällen

Efter några glas vin med Natha blevade det så här :p
Sen var det dags för överraskningsmiddagen...
 
  
  

3/1 - Mosters kille och lille Mandisen kom på fika


4/1 - Shopping och fika med en killkompis
5/1 - Sov, mådde dåligt, räkor och Let's Dance
6/2 - Kalas för Basse med min familj och filmkväll med goa vänner


Idag blir det båtmässan med några vänner och ikväll ska vi - äntligen - på Avatar 3D, hoppas verkligen den är lika bra som alla säger, förhoppningarna är ju stora iaf :)

Lovar bättre uppdatering framöver, måste dock köpa mig en ny kamera för min är heeelt usel så de flesta korten i denna uppdatering har jag fått från goa vänner. Tack allesammans!

Ha en underbar dag!
XoXo


Kommentarer
Postat av: natha

bra där : )



gillardin uppdatering, vadå inte vid datan... du e ju vid datan på jobbet heeelA tiden, skall väl kunna slänga in nått intressant iblan ; ) mamma e ju nyfiken på livet utanför gråbo hihi

2010-02-07 @ 22:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0