15:54-00:00



Nästa vecka jobbar jag kväll, då jobbar jag kl. 15:54-00:00 måndag-torsdag, ledig hela fredag!
Ska bli underbart! Jag är definitivt en kvällsmänniska och har inga problem med de tiderna.

Det är så mkt mindre folk på mitt jobb kvällstid också och inte alls lika mycket ljud,
så hjärnan är alltid mer avslappnad av kvällsarbete än dagsarbete. Plus att man kan sova några timmar till på morgonen, att gå upp vid halv sex är inte normalt!

Tanken är att jag ska lära ut mina arbetsuppgifter till en av de som jobbar på kvällen, eller jag gjorde detta i slutet av augusti förra året och det gick då toppen, men så bytte vi ju ekonomisystem i höstas och då blev tillvägagångssättet på mitt arbete annorlunda, så nu får han lära om sig. Inte mig emot :)

Ser fram emot nästa vecka, ska bli lovely!
Men nu ska jag jobba dag, fast fredag så det går an, snart helg...

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0