Bästa dagen i år!

Hej alla söta läsare

Efter jobbet idag åkte jag på en 30 min bindvävsmassage - heavenly! Känns mkt bättre i axlarna och huvudvärken är likaså.
 
Som ni redan förstått har denna dag i övrigt bestått av att fira min pappa som fyller 50. Det har varit en toppendag med 50 års hyss, middag med mamma, pappa, syrran, hennes kille, farmor, min faster och hennes man. Vi var på Jensen's Bøfhus, så himla gott och otroligt trevligt! Han fick även en present av oss; en luftballongsfärd, hihi... ja när man fyller 50 ska man inte ha någon vanlig present inte. Han har nämnt att han vill göra det några gånger så detta var perfekt! Han verkade uppskatta det i alla fall.


Vår present...

 Ja det har varit en toppendag helt enkelt.
Hyss och luftballong, så galet som en 50 års dag ska vara, för man fyller ju bara "mitt-i-livet" en gång - så tänk på det svärmor! ;) hihi...

Imorgon är man ledig, underbart! Ska ta mig en sovmorgon och sedan en sväng till svärföräldrarna innan det blir mer firande av pappa på kvällen! :)

Är helt slut, men ska slappna av med en film innan bedtime - Into the blue 2 :)

Sov så gott alla underbara!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0