Change of plans!

Vill börja med att säga "Hej till alla nya som hittat hit", vet inte riktigt vad som hänt med mitt antal steg med några personer mot vanligt nu i veckan och ligger kvar där. Superskoj! =D


Vi skulle åkt skridskor med två goa vänner ikväll men en trött Therese med början till ont i halsen och -12 grader ute resulterade i att jag faktiskt messade och sa att jag avstår.
Hemskt att säga - men stolt är jag över detta, man ska inte alltid hänga med på saker man inte helt känner för.

Så nu ska vi äta räkor, dricka vin, spela spel och se Let's Dance istället. Mys! Perfekt!

Så nu ska jag plocka iordning lite grejer här hemma och göra mig redo för räkshopping, biltankning och myskväll! ;)

Ha en underbar kväll allesammans!
XoXo


Kommentarer
Postat av: svärmor

Ha en underbar kväll själva.mys o ha de gott...kramiz...

2010-01-08 @ 17:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0