My Dog foton och myskväll!

Jag är heeelt slut. Och ändå blev det inte jätte många timmar på mässan. Men mamma gick hem med ett 1:a pris, ett 2:a pris, ett 3:e pris, ett hederspris och något champion-aktigt dimplom eller liknande (när man hade tre sådanna fick hunden iaf en champion utmärkelse). Ja ni som kan hundar förstår säkert mer än mig :p
Men det var roligt att va där i alla fall... Blev en del kort! :)











Sen när jag kom hem däcka jag på soffan i två timmar innan vi åkte iväg och köpte revben och kollade på 2012. Om den va bra? Nja... lite väl förutsägbar och irriterande hur de alltid lyckas i sista sekund, lite av en blandning mellan Day of tomorrow med små glimtar av Titanic.

Och idag när de andra åt hamburgare efter mässan åt jag ceasarsallad, applåd till mig *stolt*
Dock kunde jag inte hålla mig, fick bli en liten liten påse godis också, men det förtjänar jag efter att ha varit så duktig i en vecka. Den va ju faktiskt liten skålen, så den kan ju inte va sååå onyttig, hihi... ;)



Nu ska jag göra mig klar för att sova, innan ögonen faller ihop helt, hehe...
Imorgon är ju en ny dag!

Hoppas alla snuttar där ute haft en bra lördag!?!
XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0