Elak/Busig? :p

Hahaha idag har jag varit en elak dotter, eller snarare busig :p
Samtidigt som jag ringde och sa grattis till pappa publicerade jag en annons på blocket. Hans ögonsten är en röd 850 som han är pedantisk med, så ni kan ju gissa vad en viss dotter lade ut på blocket till försäljning ;)



Volvo 850 GLT -97

 
Säljes av Lennart. Insänd 5 januari 08:49. 

Pris: 5 000:- Årsmodell: 1997 Plats: Göteborg, Hisingen
Miltal: 25 000 - 29 999 Växellåda: Automat Bränsle: Bensin
Volvo 850 GLT, sedan, årsmodell 1997 är till salu. Bilen är solid röd och pedantiskt skött - inte en skråma och går som en klocka! Behöver tyvärr sälja min pärla pga att jag fått tjänstebil.

Bilen har beige klädsel och träpaneler, samt träratt. ECC, integrerad bälteskudde, konstantfarthållare, baksätesvärmare, stereopaket med cd-spelare, dragkrok och airbag. 16" sommar och vinterdäck medföljer.

Fullservad, vattenpump bytt i mellandagarna.
Besiktigad utan anmärkning i juni 2009.
Bilen har 8 ägare inkl mig.
Mätarställning: ca. 260000.
 
 
Hahaha ni kan ju gissa om det ringt till honom idag! :p
Cirka 70 samtal på lite mindre än 2 timmar och massa sms, hahaha...
Vissa hade skrattat och grattat honom när han sa att han fyllde 50 och vissa blev helt svinförbannade, orka! Haha... jaja... vissa har humor, andra inte :)

Efter två timmar tog jag dock bort annonsen för jag tyckte att pappa kunde få göra annat än att sitta i telefon på sin födelsedag :p
 
Nu blir det fortsatt firande av honom om en stund, uppdaterar er ang detta sent ikväll.
XoXo


Kommentarer
Postat av: svärmor

HaHa den va underbar...lite skall han väl ha att göra på sin födelsedag. Kramiz...

2010-01-05 @ 21:59:33
Postat av: Hans

Hahahahaha

2010-01-05 @ 22:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0