Film marathon!

Igår kväll blev det ett rent film marathon och vi kom inte i säng förrens vid 04.00 i natt, haha... men man är ju ung och ledig så va fasen! :p

Vi såg The Ugly Truth sett den förrut men den är bra, rolig.
  


Sen såg vi Paranormal Activity fyyy faaan ursäkta min svordom, så jäkla äcklig!!!
 
Häftigt dock hur de kan göra en sådan läskig, men ändå bra film för $15.000, alltså cirka 112.000 svenska kronor. Grymt!


Efter det såg vi Final Destination 4 haha skitfilm säger jag bara.
 


Och sen såg vi tre eller fyra avsnitt av The City helt klart världens näst bästa realityserie, The Hills kommer ju självklart på första plats ;)



Jaja... men nu är det en ny dag och vi ska kolla lite till City avsnitt och äta frukost, sen skall jag hitta någon god maträtt som vi ska laga senare i kväll när min bästa kommer på besök :) Ska bli supermysigt, va alldeles för länge sedan nu.

Hoppas ni får en bra dag!
XoXo


Kommentarer
Postat av: Farmarn

längesen dollar var så stark;)

2010-01-02 @ 14:50:05
Postat av: Tess

Haha skrev in en nolla för mycket på Forex :p

Nu är det rättat ;)

2010-01-02 @ 16:45:05
URL: http://sweetess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0