Första dagen...

Det blev en klassiker till middag, pizza, tror halva Sveriges befolkning äter det på nyårsdagen haha... stackars pizzabagarna hade tonvis med beställningar, men sen tjänar de nog en hel del pengar idag också! :p
Vi är samma gäng här hemma idag som igår, så det blir lite dagen efter mys med film och grejer om en stund. Får se vad vi väljer att se på. Några tips?

Vad har ni andra gjort en seg dag som denna?

Jag har ju glömt säga - har ni sett min nyårsheader min bäjbi gjort åt mig?
Han är för duktig =)
När den åker väck nu när nyår är över kommer det komma en ny, superfin och superhäftig ny header. Så håll ögonen öppna ;)

Nepp, nu ska vi kolla film...
Hoppas i vart fall ni får en fab kväll vad ni än ska göra!
XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0