Galet mycket snö!

Goodmorning sunshines!

Det är helt galet mycket snö ute, eller det hade väl kanske kunnat vara värre men det är Göteborg vi pratar om nu. Senast det var i närheten av så här mycket var nog 1995 då det där snökaoset var så man fick stanna hemma från skolan, det var en bra dag, hehe... Hörde igår att senast det var så här kallt var på 80-talet och det däremot är helt galet ;)

Det började snöa igår efter min massage och bara fortsatte, på kvällen ökade det på och har snöat hela natten och fortsätter fortfarande, spännande!

Vaknade vid 9 imorse, pigg men ögonen svider av trötthet, men var bara tvungen att slänga på mig min morgonrock och ta på mig tofflor och upp och ta massa bilder på snön från balkongen och fönstren, för som sagt - hur ofta ser det ut så här i gbg? :)





Hoppas ni alla får en helt lovely dag! Ut och njut av snön om ni kan, man får ta till vara på tillfällena ;)
Själv ska jag snart bege mig ut på vägarna, i väääldigt lungt tempo kan jag lova!

XoXo


Kommentarer
Postat av: Mia

Fantastiskt härligt med all snö! Det är så att man bara vill ta på sig termobyxorna och gå ut o slänga sig i den orörda snön utanför huset och göra snöänglar! =)

Självklart måste så här mycket snö dokumenteras! =)

2010-01-06 @ 12:08:14
URL: http://plutten.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0