Gratis träning på Sportlife!

Nu ska jag packa min väska med kläder och dra på mig träningskläder för att åka till gymmet. Det blir löpband och indoor walking varje dag innan jobbet denna veckan och sen på söndag ska jag försöka hinna med ett pass av det bästa = s-core, så underbart effektivt men endast ett 30 minuers pass, det är min melodi det :)

Det blir Sportlife, jag har en veckas gratis träning där, så det passar ju perfekt. Sen har jag massa gratiskuponger som jag ska anv mån och tisdag, och sen nästa vecka mellan ons-sön har Sportlife gratis träning för alla på sina göteborgs regions anläggningar. Vilket kanske kan vara ett litet tips till några av er där ute! Hihi...



Så det blir två veckors gratis träning, inte fel inte, inte fel alls! =D

Ha en toppen eftermiddag allesammans!

LOVE!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har ju en där hemma som du kan dra me dig sen! :)

2010-01-11 @ 16:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0