GRATTIS BABY!!!

Va é d för en dag, é d en vanlig dag?

Nej d é ingen vanlig dag, för det é Basses födelsedag Hurra Hurra Hurra!


 
Idag fyller ällingen 25 hela år, och jag är helt avis, kommer ihåg min 25 års dag, lätt den bästa födelsedagen ever, Fick så mycket fina gåvor från mina gubbs på jobbet, de sjöng för mig i kundmottagningen och massa annat, det var en perfekt dag med andra ord. Och 25, helt klart bästa åldern - perfekt! Man är inte för ung och inte för gammal, utan lagom!
 
Han fick en gitarr av mig i present, så nu får han allt se till att lära sig så vi kan åka ut till havet och grilla och mysa till det med gitarrmusik till sommaren! Hihi...




Ha en tipptoppkväll!


Kommentarer
Postat av: svärmor

hihi,,, gitarr de har han fått av oss oxå plus gitarr lexioner(länge sen)har aldrig varit med om grill med gitarr musik..detta skall bli kul.....kramiz

2010-01-28 @ 23:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0