Håll med mig!

Ledigheterna går så himla fort, nu är det jobb imorgon igen, men det är ju kort vecka då man är ju ledig på onsdag så ska icke klaga :)

Gårdagskvällen var supertrevlig. Det blev Chicken Tikki Masala och efter det blev det kaffe och panna cotta med bärsås och jordgubbar, mumma!
Massa prat och tiden bara flög iväg, vid halv 2 åkte dem hem och vi stupade i säng.

Idag har vi bara slappat på soffan och min tanke om att bege mig ut för lite shopping verkar vara långt bort. Kanske är detta jag är i behov av - en hel dag med bara slapp. Ja vi får se... 
Ska slänga i mig lite ägg och bacon i alla fall och sedan iväg och handla mat.

Blir helt ändrad kost här hemma 2010, ällingen har fått för sig att han ska äta LCHF, så det blir väl till att stödja honom i detta - eller jag ska försöka i alla fall.
Jag tycker han ska starta en blogg om sin resa genom LCHF.
Vad tycker ni? :)

Nepp dags för lite brunch här hemma!
XoXo


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag tycker det är kanon att S ska börja med LCHF eller GI,som e samma princip :)

Han får gärna låna mammas bok om han vill,men det är bra att ha en egen för att kunna gå tillbaka o läsa ibland. Även fast han inte tycker om att läsa. Annars kan det va värt ett par tior o köpa en bok:

http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9100114103

Bloggen tycker jag absolut han ska starta! Jag följer den gärna :)



2010-01-03 @ 16:03:41
URL: http://plutten.net
Postat av: faster lisbeth

Jag har tappat 30 kilo nu!!!!

Är mycket stolt över det.

Hoppas att stackars S inte känner att han svälter ihjäl ;)

2010-01-04 @ 19:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0