Happy new year!

God fortsättning allesammans...

Hoppas ni hade en riktigt rolig kväll igår och att ni, om ni inte mår bra, iaf mår hyffsat ;)
Själv hade jag huvudvärk hela dagen igår, kommer av all sress från årsbokslutet, gick bra ändå. Vi åt skagentoast, kött fondue och chokladmousse med smält choklad och jordgubbar. Mumma! Sen spelade vi spel också "Med andra ord" mitt lag vann 3 av 4 ggr, inte illa alls =)

Tolvslaget firades in med pussar och kramar, skumpa och raketer. Folk slängde även upp sådanna dära thailändska khom loys, vilket var superfint!



Huvudvärken blev dock riktigt hemsk när vi väl kom in igen så när vårt underbara sällskap gått hem var det bara att slänga i sig två treo, mörklägga sovrummet så mycket det gick, be älsklingen sova på soffan, öppna fönstret i sovrummet och krypa under täcket - svalt och totalt mörker och tystnad, kunde somna efter ett tag och sov tills 11 idag och det känns mycket bättre. Men annars mår jag super och det känns som att 2010 kommer bli ett toppenår!

Denna dagen skall gå i lugnets tecken! ;)
XoXo


Kommentarer
Postat av: Mia

Tackar för en trevlig kväll =) Jag kommer kanske förbi med dina skor senare idag.. det blir verkligen en sofff-dag idag. Är dock väldigt sugen på cola, så jag tar en promenad till ica senare =)

2010-01-01 @ 13:15:44
URL: http://plutten.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0