Hjärnan hänger inte med...

Jobba dag tar på krafterna asså, när jag jobba kväll var jag utvilad och glad hela veckan. Nu sitter jag i soffan och nästan somnar.

Efter jobbet gjorde vi mat och efter det gjorde jag en ny sats frukostmuffins, ställde in hälften i ugnen och ja, glömde bort dem, så de stod en halvtimme för länge i ugnen, haha... man kan säga att de fick färg iaf :p Nu står andra halvan inne och denna ska fasen bli bra ;)
Gav receptet till svärföräldrarna igår och de gjorde sig en sats som tydligen slank ner, skoj att jag kan ge någon ett gott tips någon gång hihi...

Nu ska jag ta ut muffinsen och vila en stund innan jag ska se Lyckohjulet på 3an, haha... kommer ihåg gamla lyckohjulet, nostalgi =D
Efter det ska vi ha "playa del sol" mys =)

Ha en toppenkväll!
XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0