Min helg!

After worken i fredags va superskoj, fler sådanna hoppas jag.
Det var jag och sju killar, perfekt!
Vi sköt änder med hagelgevär (på en tv), gjorde simulatorgolf och spelade bowling en timme.
Golfen var sintråkig och jobbig men skjutandet var jag grym på, kom etta på det och vann över alla killar *stolt* Bowlingen var superskoj den också och jag va väl medelmåttig där.
Allt som allt så kom jag på andra plats med en halv poäng efter ettan.
Så nära men ändå inte *pust* haha...

Igår var det släktkalas och trots att man va seg (dock ingen baksmälla) så var det supermys! Sen på kvällen så kollade vi på "Hope for Haiti-galan" och slappade.

Idag har jag sovit mest hela dagen, kännt mig jätte konstig. Älsklingen har varit superduktig och satt in den nya duschen och städat, när jag väl kom upp ur sängen plockade vi bort julen. Sen tog jag en dusch medan han åkte till Donken för min skull.
Nu görs det popcorn och sen ska jag gråta till "My sisters keeper / Allt för min syster" som tydligen ska vara jätte sorglig men otroligt bra!

Ha en superb kväll lovers!
XoXo


Kommentarer
Postat av: Mia

Blev popcornen bättre idag? :) Jag poppade häromdan och de blev jätte goa :)

2010-01-24 @ 22:17:16
URL: http://plutten.net
Postat av: Sebastian

Nja! Dom första blev bra, andra och tredje blev kass!!!! Kassa popcorn.

2010-01-27 @ 15:50:43
URL: http://www.wagonpack.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0