Naglar!

Ja då sitter jag med naglar, känns jätte konstigt och det går långt ifrån lika lätt att skriva på datorn haha... men det känns bra och blev jättefint, trots att hon glömde den rosa färgen ;) Tack Natha du är en ängel! :)


Inga naglar alls!

Här är det på gång...

Fint & färdigt!
 

Nu har jag snart gjort halva kvällen och vi har "lunch" nu, det blev pannkakor för min del som jag hade sparat från att jag åt på jobbet tidigare under dagen. Mumma! :)
 
Så om 4 timmar har jag helg, 3 dagars ledigt. GOTT!
Nä nu ska jag fortsätta här så jag kan gå hem med gott samvete :)
 
Go kväll folks!


Kommentarer
Postat av: Tereza

Superfina!! Blir sugen på att skaffa såna själv, inte just nu kanske, men senare i år?!

2010-01-15 @ 19:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0