Pappas dagar...

Nu i kväll har vi firat min pappa med min mammas sida av släkten, från dem fick han en mobiltelefon och blev supernöjd även där. Var jätte trevligt även ikväll!

Lite bilder från igår kanske...


Som sagt, hans bil är hans baby, och han spenderar en del tid i sitt garage med att fixa den. Alltid skoj med en hobby och ännu roligare med "hobby-humor" ;)


Här fick han ballongfärden som ni ser :p



Och lite bilder från idag...

 
Presenten från mammas sida av släkten var ju som sagt en mobiltelefon! :)


Tårtorna, mmmmmm.... =D


Sötisprinsessan!

Det har varit två toppendagar i vart fall och jag tror min pappa är mer än nöjd, hoppas det iaf!

Nu ska jag sova, ny dag imorgon - och jobb!
Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0