Pinsamt beteende!

Är gymmet stället att ragga på, inte träna, eller va fasen händer?

Var där innan jobbet, stod och var sådär "sexigt" röd i ansiktet och med ett bra flås när det kommer in en kille i tighta kläder, en sådan där utan kondis med mycket muskler ni vet.

Han stod och spegla sig, fixade håret och va allmänt fåfäng en stund innan han satte sig på en träningsmaskin och körde lite lyft, då och då kollade han i fall jag tittade och visst gjorde jag det - jag finner ju detta pinsamt.

Han tog upp en hantel och körde lite, men det va ingen träning - spände musklerna, lyfte knappt hanteln och kollade när jag sprang. Fick lust att be honom ställa sig på löpbandet bredvid mig så skulle han få bevisa att han var på ett gym. Han körde kanske 3-4 lyft på varje maskin runt om, ingen riktig träning, när han sedan ställde sig med ytterligare en hantel började jag skratta, lite pinsamt, men det förtjänar han. 

Fnissar fortfarande åt detta patetiska beteende.
För i helsike killar skärp er, ska ni flörta gör det på riktigt, ingen tjej faller för en kille i gay-kläder som inte ens genomför någon riktig träning.



Kommentarer
Postat av: Mia

Håller med dig helt. Finns alldeles för många sådana killar. Tyvärr är det oftast inte "äkta" muskler heller utan de har tagit hjälp av olovliga preparat för att bli så omänskligt stora.

Därför håller jag mig från gymmet och går på pass i stället,för där finns inte så många "bodybuilders" :)

2010-01-13 @ 22:05:57
URL: http://plutten.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0