Röstning: Bröllopsklänning!

Facebook, Twiter, bloggar osv osv...
Det finns en massa sociala hjälpmedel förutom telefonen nu för tiden.
Och för ett tag sedan postade Natha ett inlägg på sin facebooksatus som löd följande;
"Kollat brudklänningar herreguuuud skall jag se ut som en sjöjungfru eller marräng?? ;D hihi"

Och eftersom jag är en så bra vän tänkte jag posta detta inlägg bara för henne, för jag hitta en sida med brudklänningstrender a la 2010 ;)

För att hjälpa er rösta; Detta är Natha! ;)




Vilken av klänningarna nedan tycker ni är finast?

Omröstning #1
10trends

Jag måste säga att jag själv tycker att #3 är mest du Natha ;)


Eller den här...
Vilken tycker ni här?

Omröstning #2
hääpuvut

Denna var lite svårare, men här skulle jag nog säga #5 eller #8 :)


Eller tycker ni någon av dessa "maränger"? ;)

 Maräng #1
 Maräng #2
  Maräng #3
 Maräng #4
 Maräng #5


Klänningen är ju definitivt det viktigaste på hela dagen ;)

Lycka till gumman!

XoXo


Kommentarer
Postat av: jenny

Tja :) Håller med dig tessan ang nr 3 på de första klänningarna. Och på Maräng klänningarna tycker jag 4 eller 5 :an

Kram :)

2010-01-16 @ 13:43:10
URL: http://lillsysteryster.blogspot.com
Postat av: svärmor

Va går ni i giftas tankar? Kan bara säga att 2:an nja den va inte fin....

bara så du vet hucklen lr heter de slöja nja inte riktigt min stil heller,fast ja e ju liksom klar hihi massor kramizar...

2010-01-16 @ 18:47:52
Postat av: natha

hahah fan va söt du e : ) jag har hittat en favorit en så länge men jag säger inte vilken än ; P pöss

2010-01-18 @ 11:06:16
Postat av: faster lisbeth

Helt klart nr. 3...

2010-01-18 @ 13:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0