Same same...

...but different!

Alla med samma rutiner under denna helg som en vanlig arbetsvecka räcker upp en hand!
*räcker upp en hand* Haha...

Sitter och dricker min vanliga morgonshot av Actimel (med annanas, persika, apelsin & jordgubb), kollar mailen och uppdaterar bloggen innan jag skall iväg till "jobbet"



Men idag är det inget vanligt jobb utan jag ska fota utställningar och lite så på My Dog mässan åt min mamma och lite sådant, så det är ju frivilligt och utan lön - kan nog inte ens kalla det jobb när jag tänker efter! :p
Men i vilket fall som helst är jag uppe med tuppen och ska snart åka iväg!

Mamma ska ställa ut bägge sina hundar, ska bli jätte skoj att se en tävling, aldrig varit med innan, det brukar gå väldigt bra för dem bägge så jag hoppas det gör det på en sådan här stor tillställning också. Och att hundrädda jag kommer klara att va med alla hundar! Jag vet... jag är uppvuxen med hundar men hundrädd, men det är skillnad på ens egna och andras. Man ska vara vaksam.


        Wish them luck!        


Nu måste jag göra mig redo och åka!
Ha en fab lördag så ses vi här i eftermiddag igen! ;)

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0