Shopping!!!

Glömde mina glasögon hemma idag, så nu har jag dunderhuvudvärk. Känns inte som jag fått sämre syn men ändå måste jag ha glasögonen vid datorn på jobbet nu för tiden för att inte få huvudvärk, underligt. Jaja... Tiden idag har iaf gått fort men det har bara varit en massa problem, men imorgon är en ny dag!
 
Och imorgon fyller även min älskade pappa 50 år, helt galet! :)
Vi har lite småsaker planerade, ska bli skoj! Kan ju tyvärr inte skriva vad men ni får veta imorgon.

Nu ska jag och hjärtat mitt bege oss iväg och kolla lite shopping, idag är jag ute efter;
Leggings, goa strumpor, en väska av större modell, en jacka av typ skidmodell och sygga överdelar. 
Ja det va en del ändå, får se vad man kommer hem med :)
 
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0