Sovmorgon

Idag unnade jag mig en lååång sovmorgon och steg inte upp ur sängen förrens halv tolv, så gott!

Fortfarande inte vant mig vid naglarna och idag trycker de och om man slår i en - AJ!!! Men den som vill vara fin får lida pin, hihi... men superfina är dem!

Ällingen kom precis hem med räkor och annat gott, så ikväll blir det myskväll med let's dance och räkor och catcha up, vi har ju inte träffats på hela veckan nästan :)

Nu ska jag hoppa in i en dusch och fortsätta min slappdag!
På tal om dusch, det har blivit en spricka i botten av vår duschkabin och det var fyra år sedan vi köpte den så det är ju ingen garanti kvar, men min underbara mamma ringde dem och det var inga problem, vi får en helt ny botten utan kostnad. Tack rörshopen för underbar service!

XoXo

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0