Trötter is my middlename!

Helt slut, däckade på soffan även idag.
Men det gick verkligen superbra för min mamma idag, ena hunden blev bästa hand och BIR (Bäst I Ras) och fick sedan gå BIS (Best In Show) men fick tyvärr inget pris där. Den andra hunden fatta jag inte riktigt, men han vann iaf något, återkommer om detta imorgon ;)

Sitter och kollar resor, så himla sugen på att åka någonstans, vet dock inte var. Hittat några små charterresor för en billig peng som lockar av ren lathet, sugen på att ligga på en solstol på ett all inclusive hotell och göra absolut nada en vecka, i värsta fall läsa en bok hihi...

Nu ska jag slappa, sedan sova - imorgon börjar jobb kl. 15:54, gött!
Imorgon kommer jag även lägga upp bilder från dagens mässa :)

Nattinatt sunshines


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0