Update från My Dog mässan

Vaknade med migrän, så morgonen började med två Treo, inte hälsosamt I know men behövligt.
Kom precis till mässan, dag nummer två och jag är redo för att ta massa bilder. Gårdagens blev sådär, men det är svårt med en kamera man aldrig använt innan, men idag så jäklar! :)

Jag hade en ren paranormal acvtivity natt, vaknade av något ljud ifrån köket (lät som ett papper som flög ner från en bänk), skakade liv i killen och sa "det är något ljud ifrån köket" varav han svarade "jag vet". VA!? Snacka om att mörkrädda jag blev vettskrämd. Och inte nog med det så var han som en zombie man inte kunde få riktig kontakt med. Tillslut vakna han dock till liv och vi gick runt i lägenheten och kollade, men ingenting. Inte för att jag tror att det var någon där, men det är ändå läskigt att vakna av ett ljud som man inte hittar orsaken till.

Men nu är det dag och om en halvtimme ungefär är det dags för mig att leka fotograf igen.
Hoppas ni alla får en mysig söndag!

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0