Vecka 1

Godmorgon!

Sitter i soffan och ska strax göra mig redo för jobb, känns bra av någon underlig anledning, haha... I vart fall, denna veckan är ganska fullbokad.


Jobba
Shopping


Jobba
Pappa fyller 50
Hemlighetsmakeri för pappa


Ledig!
Hemlighetsmakeri för pappa


Jobba
Till läkaren via jobbet pga att jag varit sjuk så mkt


Jobba
Åka skridskor med några vänner
Se Let's dance med samma vänner


Vara fotograf på My Dog mässan


Vara fotograf på My Dog mässan


Förrutom detta så får vi väl se vad som händer och fötter, men om jag får säga min mening så räcker det gärna för mig =)

Nepp nu ska jag göra mig redo för jobb!
Ha en underbar dag!

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0