Pensionärsfest!

I lördags var vi bjudna på 70 års fest, en vän som fyller 30 och hennes man som fyller 40, festen hade temat "pensionär" - alla skulle vi se ut som pensionärer :)
Verkligen ett super roligt tema, även om vissa gick mer in för det än andra.









Jag och älsklingen var bl.a. två av dem som gick in för det - trots att älsklingen mer såg ut som en maffiaboss än en gamling haha...



Jag försökte vara fru maffiaboss men lyckades inte alls :p



Maten bestod av helt underbart god italiensk buffé...



De hade även varit väldigt fiffiga angående ölen =D



Vår present, tillsammans med Natha & Thed, var en myskväll för två;


Chips, massa godis, två filmer och presentkort på två räkmackor från Heaven 23 :)

Vi lekte en massa lekar under kvällen och det var en mycket trevlig kväll :)







Ok då, jag bjuder väl på den då - min oerhört sexiga pensionärspose haha ;p



Tack för en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Mia

Hahaha! Jag dör nästan av skratt när jag ser bildernapå maffiabossen =)

2010-07-07 @ 05:39:52
URL: http://marialammer.se
Postat av: Isabelle

Hej, ska ha pensionärsfest nästa helg, tänkte bara fråga vad ni lekte för lekar på eran fest? Har total idetorka och är stressad ;)

2011-09-08 @ 11:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0