Värmer i hjärtat!


Igår var vi hemma hos min moster, hennes kille och inte så lilla (längre) Amanda efter jobbet.
Vi plockade blåbär, åt god middag och hade det allmänt mysigt.

Sebastian blev jagad av en svärm med blinningar när vi plockade blåbär så det va inte alls lång tid vi var ute i skogen, men lite blåbär fick jag ändå med hem :)

Min moster är höggravid och väntar sitt barn #2 om bara 11 dagar, spännande.
Jag gissar på en pojke! =D

Amanda har blivit så stor och fått en egen vilja, pratar som bara den och är en riktig människa. Men fortfarande lika söt! Och det värmde i hjärtat när vi skulle åka hem och hon säger "Näe, Teles inte åka bilen". Sen fick Sebastian en hej då kram medan jag fick en sur liten blick, hihi... sötis! ♥

Det var en mycket mysig kväll! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0