Andnöd och tårar...

Jag har precis sett de två sista avsnitten av Grey's Anatomy. Och fyyy fasen vilka avsnitt. Jag satt i nästan två timmar och höll andan och ja, grät! Floder!

Detta var två avsnitt av ren och skär plåga, jag va tom tvungen att pausa några ggr för att jag inte klarade av att titta... Vill inte avslöja för mycket i fall någon läser och inte har sett...

Sikken underbar serie, jag kan inte förstå hur man kan vara så såld på en tv-serie, men det går - tro mig, jag och många med mig knows what I'm talking about ;)
Ahhhh... jag vill ha nästa säsong här och nu - men säsong 7 börjar sändas i USA i september detta året, så det kommer till Sverige strax därpå. Can't wait!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0