Dejt i köket!


Kvällen har vi spenderat tillsammans i köket. Jag blev väldigt sugen på pannkakor samtidigt som älsklingen bett mig under dagen att jag skulle baka matmuffins. Så vi slog våra kloka huvuden ihop och under tiden jag gjorde matmuffins gjorde han pannkakor =D



Jag va tvungen att testa, se mitt mästerverk =P





Gjorde med tre olika fyllningar;
1. Oliver, fetaost & soltorkade tomater
2. Potatis & broccoli
3. Champinjoner, jalapenos & pizzakrydda

Pannkakorna var väldigt goda i alla fall och det blev en hel del över så morgondagens frukost skall bli en fröjd för magen! Hur muffinsarna smakar återstår att se :)

u är det bedtime!
Nattinatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0