Detta är orsaken till min frånvaro...


...så vet ni varför jag kan komma att missa att skriva en dag, ungefär som igår ;)

I förra veckan började min kropp säga ifrån i form av att må illa när jag åt mat, drack kolsyra eller drack kaffe. Var dock okej och man är envis så man sket i det. Denna veckan sa den dock ifrån rejält och jag har mått illa så fort jag stressat och till och med kräkts, varit extremt trött och hängig...

Igår var jag i stan med en tjejkompis, jätte trevligt och gott att få ett break, var hemma strax innan 21 och satte mig i soffan, men däckade av totalt. Sov en stund och gick sedan in i sängen och stensomnade där också. Vaknade vid 6 och är dötrött fortfarande, vill sova mera!

Sambandet mellan stress över ett nytt jobb, samt stora problem med det nya jobbet, förkylningen jag drog på mig i Turkiet och grejer som ska fixas hemma har nog resulterat i inre stress och en återkommande liten magkatarr.

Så from idag ska jag försöka vända detta - det blir sova mycket, ingen stark mat, ingen fet mat och inte alls mycket kolsyra eller kaffe, samt ta det så lungt jag bara kan!
Detta löser sig snabbt! =)


Nu ska jag göra mig redo för jobb!
Ha en underbar dag! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch lider med dig vännen. Hoppas verkligen det går över snart, framförallt till på lördag ;)

kram

2010-06-16 @ 16:25:35
URL: http://marialammer.se
Postat av: farmarn

Se till att bli bra nu. för jag vill fan inte ha sällskap där jag är nu ;). hur trevligt sällskapet än är.

2010-06-16 @ 22:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0