Fab Fab Fab evening! :)


Innan bion satt vi på Avalon's uteservering, det duggregnade ute men vi satt under infravärmen med varsin filt - helt perfekt! De har ju utan tvekan Göteborgs godaste Mojito =)



Vi hade allmänt trevligt och tiden flög iväg och helt plötsligt fick vi halvspringa till bion :p

Måste erkänna att jag tycker att första filmen var bättre än tvåan, men smaken är som baken... och i slutändan är det ju en sex and the city film så dålig blir den ju aldrig! ;)
Bion var en födelsedagspresent till mig från syster och den var efterlängtad må jag lova!

Kvällen har varit helt fab, men nu är jag så trött att jag mår illa. Ligger redan i sängen så jag kommer däcka av så fort jag stänger ner datorn :p

Nattinatt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0