Finbesök hela helgen! :)


Veckan avslutades med en extremt stressig dag på jobb, slutade en timme efter jag skulle, men bättre sent än aldrig :)

Väl hemma väntade god middag och min moster med lilla Amanda, vi åt och pratade av oss lite och sedan åkte moster men Mandis stannade och gör så ända till söndag! :)

Vi gick ut och gungade en bra stund och hon ville inte sluta, själv blev jag yr bara av att se henne gunga fram och tillbaka haha...



Vi åkte en snabbis till Hornbach för att hjälpa min syster köpa tapeter och allt man kan tänkas behövas för en sovrumsrenovering. I bilen på vägen lärde sig lilla gumman att säga både Hornbach och Peace, hihi... Sötis! =D

Hemma bad hon om att få nana så jag och hon bytte blöja och borstade tänderna under tiden älling gjorde välling (blondinrim hehe)

 

Sen satte jag mig i soffan med henne och vällingen och hon somnade med en gång, mys! :)

Nu blir det soff-mys med baby och tidigt i säng!
XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0