Hemlig låda!


Ah jag är så jäkla trött, suttit som en zombie i soffan en timme nu och försökt vakna till liv.
Ikväll blir det riktigt tidigt i säng och sova många timmar, gott att det är kortvecka iaf.

Sorry för dålig update, har ingen grym kamera för tillfället då den är utlånad + att jag varit så jäkla upptagen denna veckan så det har bara varit att komma hem, slänga i sig nått litet att äta, andas ut en kortis i soffan och bums i säng.

Nu skall jag hoppa i kläder och åka till jobbet, i eftermiddag är det kalas för hjärtats mormor.
Vad tror ni vi köpt? :)



XoXo


Kommentarer
Postat av: Mia

Sorry att jag uppehöll dig så det inte blev tidigt i säng :)

2010-06-23 @ 22:12:37
URL: http://marialammer.se
Postat av: Tereza

En hatt?

2010-06-24 @ 14:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0