Marabou x2


Köpte två nya choklader för ett tag sedan, en helt ny och en halvny, bägge från Marabou.

Den halvnya är som ni alla säkert redan sett ute i butikerna, Marabou Sensation - Caramelized Almonds Sea Salt.



En choklad som påminner väldigt mycket om Marabou schweizernöt fast lite mer salt.
Inget wow enligt mig iaf, men mycket god! Värd att äta i alla fall...


Den nyaste är en Marabourulle, Marabou Kokos.



Jaaa, den är heeelt underbar - om ni frågar min kokosgalna sambo iaf :)
Själv är jag inget kokosfan men ja den är faktiskt god.

Tror dock ällingens mormor dödat mina kokos-smaklökar med alla kokostoppar hon gjorde till mig ett tag där när jag var galen i dem haha... men bortsett från det, om jag fortfarande gillade kokos, så skulle denna vara heavenly! ;)


Vad tycker ni? Någon som testat?


Kommentarer
Postat av: Mia

Då får din älling se till att fixa fram en sådan tills vi ses så jag får smaka! =)

2010-06-14 @ 22:22:01
URL: http://marialammer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0