Sista balkongnjutet!


Precis avnjutit sista frukosten, idag var utan tvekan bästa dagen med frukost, allt gott fanns att äta. Vilket var tur för jag vaknade döhungrig och planet går inte förrens 16.30 så det är ett tag innan flygplansmaten. Men nu är jag mätt och belåten :)

Sitter på balkongen och gottar mig det sista nu innan vi ska åka hemmåt! 


Bilden är tagen kl 06.00 morgonen då vi kom hit...

Allt är packat och klart och vi ska åka om sisådär en halvtimme. Vi är dock för snåla för att ta den svindyra taxin så vi tar en dolmus bort istället, och eftersom vi inte riktigt vet vart vi skall så åker vi i god tid. Är så jäkla segt att sitta på hotellet och bara vänta ut en extra timme också :p

Hört att vädret är underbart hemma så jag hoppas det stannar så vi får götta oss lite hemma också, för även om vi är redo att åka hem så är det jäkligt svårt att lämna värmen också.

Nu skall vi bege oss!
Ses hemma!


Kommentarer
Postat av: Din personliga väderinformatör =)

Enligt smhi ska det vara fint även i morgon. Idag är här toppen! Varmt men det fläktar. Ev kommer regnet på måndag enl två väderstationer men en tredje säger fint ända till torsdag iaf.. Så jag går efter den sistnämnda =)

Puss på er!

2010-06-05 @ 11:17:36
URL: http://marialammer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0