Sommarlista...


Det är ingen sommarvärme i Sverige - ännu, men varför deppa? Gör det bästa av situationen och lev som om det vore sommar! Ät massa jordgubbar, glass, smultron, sill, grilla och njut - sommaren kommer! ;)
Men tills dess kan ni göra som jag och drömma er bort till sommaren med en egen sommarlista (
kopiera och klistra in i ett eget inlägg, mer era svar)


1. Ditt favoritställe på sommaren?

- Har inget favoritställe, älskar allt med sommaren!

2. Hur spenderar du hellst den perfekta sommardagen?
- Slappa med en go bok och underbara vänner/släkt, avsluta dagen med en gemensam grillning.

3. Vad lägger du hellst på grillen?
- En go köttbit och majskolvar.

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
- Inga 100% planer, så den som lever får se...

5. Dina bästa sommarfärger?
- Aprikos och turkos. Och självklart vitt!

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
-
Alla klagar på att sommaren aldrig kommer och när det väl blir varmt klagar man på att det är för varmt. Sill och potatis och jordgubbar.

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
- Alla somrarna på min farmor och farfars landställe!

8. Havet, sjön eller poolen?
- Havet. Inte för att jag badar men det är ju finast och mysigast, mest sommar!

9. Vad väljer du i glassbaren?
CHOKLAD! =D

10. Vart går din drömsemester?
- Helst en jorden runt resa, men kan nöja mig med att svara Aruba ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0