Syskonkärlek! ♥


Har haft en helt underbar kväll! Älskar när man gör saker på vardagskvällar så att de under själva kvällen inte känns som en vardag och att man skall upp dagen efter utan bara njuter av stunden och har ett lovely life! Vardagslyx är verkligen otroligt härligt!

Har idag fått en supergod middag, god glass, mycket bra film och massa skratt!
Sex and the city är en film man kan se om och om och om igen hehe... och jag längtar så otroligt till lördag kväll när vi ska se andra filmen! =D

Och att umgås med min syster och hennes kille är verkligen otroligt roligt, tiden bara rinner iväg. Kan inte tro att vi för 15 år sedan var värsta fienderna och bråkade mer än vi var sams osv. Nu är min syster verkligen blivit min bästa vän och jag älskar henne över allt annat! ♥


Nu skall jag sova så jag orkar med morgondagen också! :)
Sweet dreams mina goingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0