Timmar av promenad...


Idag var vi väldigt sega och snoriga bägge två och självklart var nässprayen slut. Vi tog det oerhört lungt imorse eftersom det fortfarande var lite disigt, sedan *pangbom* fylldes poolområdet med folk, så vi bestämde oss för att åka in till Alanya centrum.

In tog vi en dolmus; de går hela tiden, smidiga och kostar typ nada. Perfekt!
Jag hade dock en turk som stod och glodde ner i min urringning hela resan haha...

Väl inne blev det att strosa runt på bazarerna, bli irriterad på försäljare samtidigt som man skrattar gott åt vilken svenska de kan och försöker locka in en med. Det blev lite öl och massa sol. Vägen tillbaka till hotellet gick vi istället för att åka, stranden i 40 min, gör gott även för benen må jag lova =)
Jo, fick även köpt en nässpray - lycka! :p








Vi åkte vid 11 och var tillbaka vid 17, sammanlagt kanske vi satt ner en timme. Duktiga värre ;)

Nu spelar vi kort och göttar oss på balkongen innan middagen!
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0