Happy day!


Stressig dag på jobbet - bokslut, men så jäkla skoj; massor att göra och många bollar i luften. Tiden flyger iväg, blev tom övertid i nästan en timme :)

Sen bar det av hem till mitt hjärta för en kopp kaffe och massa tjejsnack, underbart!

Kom hem till mitt andra hjärta som blivit förkyld under dagen, stackarn :(
Hoppas det går över under natten, för imorgon väntar vi finbesök och sedan är det ju påskledigt och massor på schemat :)
*håller tummarna*

Han var på mitt nya jobb idag och hämtade upp ett påskägg med gott godis som jag fått från min nya chef. Hur underbart är inte detta? Godis innan jag ens börjat jobba! Me like alot! =D



Så nu sitter jag och mumsar lite godis och kollar på underhållning av hög nivå "Anna Anka söker assistent" Hahaha... Man älskar att hata, verkligen! :p

Ha en mysig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0