Mysig tv-kväll!


Jag fick cravings efter Mc Donalds så ällingen är iväg och handlar, söt han är, tur att jag fått matlusten tillbaks. Blir hemma imorgon med men det är sista dagen, sen har pencillinen tagit bort alla baciller och jag smittas inte mera, ska bli sååå himla gott att börja jobba igen!!!

Om 15 min börjar vårt första program, Halv åtta hos mig, ett matlagningsprogram där man får följa fyra personer där de alla har varsin dag de lagar mat, sen sätter resterande tre personer betyg på kvällen och den med flest poäng vinner 15.000 kr. Men det som är roligt i programmet är alla kommentarer från Helge Skoog, resten kan egentligen vara haha...

Efter detta blir det Dating in the dark, Desperate Housewives & Cougar Town.

Nu kommer älling med maten! =D
Vi är redo för myskväll!



Hoppas ni också får en fab kväll!

XoXo


Kommentarer
Postat av: Mia

Hoppas ni får en trevlig tv-kväll men att mannen din håller sig till GI:n ;)

Låter härligt att du snart kan vistas bland folk igen. Jag hoppas verkligen bassiluskerna håller sig borta i flera år framöver nu :)

Helge Skoog är så himla rolig i det programmet, resten kan precis som du säger egentligen kvitta ;)

kramkalas*

2010-03-02 @ 21:57:58
URL: http://plutten.net
Postat av: natha

jag känner en som skall va med där ; 9 (ps inte jag ) hihi skall bli så spääääänande : )

2010-03-02 @ 22:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0