Tråkigt vs. Roligt


Det har hänt så mycket på sista tiden, tyvärr är det inte mycket roligt som hänt dock.
Min mamma har blivit jätte dålig och vi har fått turas om att hjälpa henne.
Nu går vi bara och hoppas på att alla mediciner skall hjälpa så hon slipper bli inlagd på måndag som läkarna ville igår när hon var inne.
Sjukhuset vill att hon stämmer vårdcentralen för felvård eller va det nu heter och jag kommer pusha henne extremt till att göra detta!
Hon har gått i ett halvår med ett problem som vårdcentralen bara viftat bort och sagt att det går över av sig själv, sen spred sig skiten i kroppen och när hon i måndags blev skickad till sjukhuset var de helt förskräckta där uppe och sa att hon kom in precis i tid, hade hon inte kommit in hade infektionen troligen spridit sig till hjärtat och ja... nä usch jag tänker inte ens tänka på det. Vissa läkare förtjänar inte att vara läkare helt enkelt, idioter!

Nu till något roligare! :)
En go vän frågade mig i veckan om jag ville bli gudmor till deras son och självklart ville jag det. Det är ju en sådan enorm ära och jag ska göra allt i min makt för att lära honom alla hyss jag kan, eller lärdomar jag har menar jag, hihi... han är så himla söt! Och idag fyller lille skrutten hela 3 månader, grattis till honom! ♥

Hur söt är han inte dagen till ära då? :)


Hoppas ni alla haft en FAB kväll!
Nu blir det sängen för lilla mig! :)

Nattinatt Sweethearts ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0