Underbar kväll!


Sikken mysig kväll det har varit; vi har ätit goda mackor, fikat gott och haft massa underbara samtal. Helt enkelt en bra kväll!

När jag kom hem tittade jag på Dating in the dark och hoppade sedan in i en lång varm dusch, så jäkla gott.

Känner att jag är så jäkla stressad över allt som ska göras under denna ledighet, är inte det ganska ironiskt ändå - hur kan man vara stressad över att vara ledig!? Haha... jaja, det är ju mycket som ska göras och så är livet. Jobbigt att fylla år under påskhelgen, hihi...

Nepp nu ska jag andas lite och sedan krypa i säng.
Hoppas ni alla haft en lika mysig kväll som jag!

Sweet Dreams


Kommentarer
Postat av: Diana

Tur för dig at du hade en trevlig efftermiddag för det hade jag med.... ;)

2010-04-08 @ 15:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0