Cliffhanger!


Grey's är precis slut och jag sitter i myskläder och njuter av att slippa ha på mig obekväma skor haha... Efter en extremt stressig och flängig dag fick middagen bli en lyxig Donken :p

Jag har igår och idag hittat massa nya godissorter och annat gott, men som vanligt får de ett eget inlägg, när jag orkar smaka allt också :p
Men senare ikväll lovar jag er iaf en nyhet :)

Nu ska jag dock kolla på dagens avsnitt av Anna Anka söker assistent och ta det lugnt...

Tänker dock bjuda på en UNDERBAR bild innan, det är blomman jag fick på jobbet när jag sluta, mitt hjärta tog en bild och gjorde den helt superduperfin. Han är så himla duktig! =)

Enjoy!



På återseende ikväll ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0